Even voorstellen (Schoonhoven)

Auteur Topic: Even voorstellen (Schoonhoven)  (gelezen 914 keer)

Offline zeehond

• Forum lid
Even voorstellen (Schoonhoven)
« Gepost op: 30 juli 2024, 12:06:21 »
Hallo allemaal.

Bij deze even een korte voorstel rondje over wie ik ben. Mijn naam is Marco, 58 jaar en kom uit Schoonhoven.

Sinds kort weer de las hobby opgepakt. Jaren geleden in aanraking gekomen met een grote lomp las apparaat. Een keer uitgeleend, maar vergeten aan wie...dus die was ik kwijt.
Na de verhuizing naar Schoonhoven ben ik beetje bij beetje mijn hobby ruimte in de garage aan het inrichten. Inmiddels ben ik in het bezet van een (inmiddels mooie) oude robuuste AI Hembrug kolomboor machine, en een MyFord draaibankje.

Na mijn huiswerk gedaan te hebben ben ik overgegaan tot de aankoop van een Jasic Evo 200 DC. Is even wat anders dan de techniek van 30 jaar geleden.
Inmiddels al een paar lasjes gedaan met MMA. Binnenkort aan de slag met TIG. Uiteindelijk hoop ik over een paar maanden een frame te lassen voor mijn buitenkeuken :-)

Ook bij deze hobby merk ik dat het leuk is om te spitten naar vragen en antwoorden op dit forum.

Groet, Marco

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 2 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.

anything